Reputation Pharma 2023 Ι Εναρκτήριος χαιρετισμός
Μάξιμος Σενετάκης, υφυπουργός Ανάπτυξης: Ο κλάδος του Φαρμάκου μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην αύξηση των επενδύσεων σε έρευνα και καινοτομία, η Πολιτεία θα συνεργαστεί
Reputation Pharma 2023 Ι Reputation IMAR Awards
Το κοινό και οι ασθενείς επιβραβεύουν…!
Reputation Pharma 2023 Ι Συμπεράσματα
Η ανάγκη εξωστρέφειας είναι όχι μόνο γνωστή αλλά διαρκώς και περισσότερο αναγκαία. Το περιεχόμενο και η απεύθυνση;
Οι νέες προκλήσεις στο πεδίο της επικοινωνίας. Η άποψη των εταιριών
Οι νέες προκλήσεις στο πεδίο της επικοινωνίας. Πώς βλέπουν τον εαυτό τους μέσα στον κύκλο της Υγείας οι φαρμακευτικές εταιρείες; Κατανοούν την καινοτομία οι ασθενείς
Pharma Reputation & Stakeholders – Οι ρόλοι στην διαμόρφωση της εικόνας του φαρμάκου
Η φήμη της φαρμακοβιομηχανίας μέσα από τα μάτια των stakeholders, εκείνων που παίζουν καθοριστικό ρόλο στη λειτουργία της αγοράς και στη διαμόρφωση της εικόνας του
Φήμη, καινοτομία και ελληνική παραγωγή
Η φαρμακοβιομηχανία ως «εταιρικός συμπολίτης». Φήμη, έρευνα, παραγωγή και ευθύνη, σε ένα πάνελ που σκέφτεται out of the box.
Reputation Pharma 2023 Ι Σχολιασμός και προεκτάσεις
«Τα φάρμακα οδηγούν τον πληθωρισμό»; Θύμα της γενίκευσης και της άγνοιας ένας ολόκληρος κλάδος της οικονομίας. Η βιομηχανία του Φαρμάκου απαντά στους διαδεδομένους μύθους, και
Reputation Pharma 2023 Ι Σχολιασμός ευρημάτων των ερευνών
Φήμη – Πολιτική – Κανόνες – Πληροφορία. Πώς συνδέονται τα ευρήματα των ερευνών εικόνας με τα πραγματικά δεδομένα της εταιρικής συμπεριφοράς. Κυρ. Σουλιώτης – Στ.
Το “αποτύπωμα” του κλάδου στην ηλεκτρονική δημοσιότητα, πριν και μετά την πανδημία
Το αποτύπωμα του κλάδου Φαρμάκου στο «χάος» του Διαδικτύου αποκαλύπτει ο Γιώργος Μπολάνης. Η έρευνα της Clip News μετρά την ηλεκτρονική δημοσιότητα πριν και μετά
Η εικόνα του κλάδου διεθνώς. Παρουσίαση ευρημάτων από τον Rob Jekielek, The Harris Poll
Μια «νέα κανονικότητα» επικράτησε στην εικόνα του φαρμακευτικού κλάδου διεθνώς, μετά την πανδημία της COVID-19. Γιατί στις ΗΠΑ οι έρευνες εικόνας συνδέουν θετικά την ισχυρή
Reputation Pharma 2023 Ι Μελέτη IMAR: Η εικόνα της φ/β μετά την πανδημία Ι Διαχρονικές συγκρίσεις Ι Το νέο e-IMAR
Τα σημαντικά ευρήματα της μελέτης Image Market Audit Report 2022 και τις διαχρονικές συγκρίσεις με τις προηγούμενες μελέτες IMAR για την εν Ελλάδι φαρμακοβιομηχανία ανέλυσε
Reputation Pharma 2023 Ι «2023: Η εικόνα του κλάδου στο ευρύ κοινό» Ι Συγκρίσεις με 2019 και 2021
Βελτιωμένη στην τετραετία 2019-2023 εμφανίζεται η εικόνα που έχουν για τη φαρμακοβιομηχανία οι πολίτες. Αυτά είναι τα καλά νέα, ωστόσο: Τι πιστεύει το ευρύ κοινό
Βίντεο Ημερίδας Reputation Pharma 2021
Βίντεο Ημερίδας Reputation Pharma 2021
«Μελέτη IMAR: Η εικόνα της φ/β μετά την πρώτη περίοδο της πανδημίας. Διαχρονικές συγκρίσεις»
Στην Ημερίδα «Reputation Pharma 2021, παρουσιάστηκε η μελέτη Image Market Audit Report (IMAR) που αφορούσε τα διαχρονικά ευρήματα για την περίοδο 2012 – 2020, και
Η Εικόνα των Φαρμακευτικών Εταιριών μέσα από τα μάτια των πολιτών
Η έρευνα της Focus Bari, με τίτλο: «2019 -2021: Συγκριτικά αποτελέσματα νέας έρευνας για την εικόνα του κλάδου στο ευρύ κοινό» παρουσιάστηκε από την Ιδρύτρια,
Η Δημοσιότητα του Κλάδου με την Σφραγίδα της Πανδημίας
Ο Γιώργος Μπολάνης, Executive Reports Manager της εταιρείας ClipNews παρουσίασε την έρευνα: «Το “αποτύπωμα” του κλάδου στην ηλεκτρονική δημοσιότητα, πριν και μετά την πανδημία». Σύμφωνα
BEING PATIENT CENTRIC IN A POST-COVID WORLD
Η κα Alex Wyke, ιδρύτρια της PatientView στην παρουσίαση της με τίτλο:«How patients and patient groups views of pharma changed during the Covid-19 pandemic, and
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Reputation Pharma 2021: Η φήμη του φαρμακευτικού κλάδου μετά την πανδημία
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε την Τετάρτη 3 Νοεμβρίου, η Ημερίδα Reputation Pharma 2021 «Η φήμη του φαρμακευτικού κλάδου μετά την πανδημία» που διοργάνωσαν το Ινστιτούτο Πολιτικής
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Reputation Pharma 2021: Η φήμη του φαρμακευτικού κλάδου μετά την πανδημία
Το Ινστιτούτο Πολιτικής Υγείας και η Reputation Unique διοργανώνουν για 2η φορά την Ημερίδα Reputation Pharma. H ημερίδα με κεντρικό θέμα «Η φήμη του φαρμακευτικού