Reputation Pharma 2023 Ι Εναρκτήριος χαιρετισμός

Μάξιμος Σενετάκης, υφυπουργός Ανάπτυξης: Ο κλάδος του Φαρμάκου μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην αύξηση των επενδύσεων σε έρευνα και καινοτομία, η Πολιτεία θα συνεργαστεί για τη δημιουργία του πλαισίου που θα διευκολύνει μια τέτοια εξέλιξη.

Reputation Pharma 2023 Ι Εναρκτήριος χαιρετισμός Read More »

Οι νέες προκλήσεις στο πεδίο της επικοινωνίας. Η άποψη των εταιριών

Οι νέες προκλήσεις στο πεδίο της επικοινωνίας. Πώς βλέπουν τον εαυτό τους μέσα στον κύκλο της Υγείας οι φαρμακευτικές εταιρείες; Κατανοούν την καινοτομία οι ασθενείς και οι φροντιστές τους ή παρατηρείται έλλειμμα στον τομέα αυτό;

Οι νέες προκλήσεις στο πεδίο της επικοινωνίας. Η άποψη των εταιριών Read More »

Pharma Reputation & Stakeholders – Οι ρόλοι στην διαμόρφωση της εικόνας του φαρμάκου

Η φήμη της φαρμακοβιομηχανίας μέσα από τα μάτια των stakeholders, εκείνων που παίζουν καθοριστικό ρόλο στη λειτουργία της αγοράς και στη διαμόρφωση της εικόνας του Φαρμάκου.

Pharma Reputation & Stakeholders – Οι ρόλοι στην διαμόρφωση της εικόνας του φαρμάκου Read More »

Reputation Pharma 2023 Ι Σχολιασμός και προεκτάσεις

«Τα φάρμακα οδηγούν τον πληθωρισμό»; Θύμα της γενίκευσης και της άγνοιας ένας ολόκληρος κλάδος της οικονομίας. Η βιομηχανία του Φαρμάκου απαντά στους διαδεδομένους μύθους, και δίνει το «παρών» κοιτώντας το μέλλον.

Reputation Pharma 2023 Ι Σχολιασμός και προεκτάσεις Read More »

Reputation Pharma 2023 Ι Σχολιασμός ευρημάτων των ερευνών

Φήμη – Πολιτική – Κανόνες – Πληροφορία. Πώς συνδέονται τα ευρήματα των ερευνών εικόνας με τα πραγματικά δεδομένα της εταιρικής συμπεριφοράς. Κυρ. Σουλιώτης – Στ. Ζαχαρός, για την ανάγκη και τους τρόπους επικοινωνίας των φαρμακευτικών εταιρειών με το κοινό τους.

Reputation Pharma 2023 Ι Σχολιασμός ευρημάτων των ερευνών Read More »

Το “αποτύπωμα” του κλάδου στην ηλεκτρονική δημοσιότητα, πριν και μετά την πανδημία

Το αποτύπωμα του κλάδου Φαρμάκου στο «χάος» του Διαδικτύου αποκαλύπτει ο Γιώργος Μπολάνης. Η έρευνα της Clip News μετρά την ηλεκτρονική δημοσιότητα πριν και μετά την πανδημία και επισημαίνει ότι η εικόνα σήμερα περνάει από την ειδησεογραφία.

Το “αποτύπωμα” του κλάδου στην ηλεκτρονική δημοσιότητα, πριν και μετά την πανδημία Read More »

Η εικόνα του κλάδου διεθνώς. Παρουσίαση ευρημάτων από τον Rob Jekielek, The Harris Poll

Μια «νέα κανονικότητα» επικράτησε στην εικόνα του φαρμακευτικού κλάδου διεθνώς, μετά την πανδημία της COVID-19. Γιατί στις ΗΠΑ οι έρευνες εικόνας συνδέουν θετικά την ισχυρή φήμη μιας εταιρείας με τη χρηματοοικονομική της απόδοση.

Η εικόνα του κλάδου διεθνώς. Παρουσίαση ευρημάτων από τον Rob Jekielek, The Harris Poll Read More »