Η Δημοσιότητα του Κλάδου με την Σφραγίδα της Πανδημίας

Ο Γιώργος Μπολάνης, Executive Reports Manager της εταιρείας ClipNews παρουσίασε την έρευνα: «Το “αποτύπωμα” του κλάδου στην ηλεκτρονική δημοσιότητα, πριν και μετά την πανδημία». Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας προέκυψε μεγάλη αύξηση δημοσιότητας από το Νοέμβριο 2020, ενώ διακρίνονται δύο εποχές: Πριν και μετά την πανδημία.

Τα αποτελέσματα των ευρημάτων της έρευνας της ClipNews μπορείτε να βρείτε εδώ

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *